14. června 2010

Test navigace Dynavix Nano od Mountfieldu

Začnu rovnou závěrem: Za dva tisíce je to dobrá koupě, ale jenom proto, že na ní jede nová verze iGO Primo!


Po zakoupení u Mountfieldu je v menu jen ikona Navigace a Foto.
Naštěstí jde přehrávač hudby a videa dodatečně přidat
úpravou souboru ShellDisk/Shell/APShell.ini.

     

Technické parametry:
displej 4,3” s rozlišením 480x272
procesor: ARM1176JZ-S MT3351 (výkonu 360 Mips)
navigace DYNAVIX s mapami ČR, SR a Německa
vnitřní disk: 2GB, karty MicroSD/SDHC 8GB
operační system: Win CE 5.0


Po připojení k PC přes Microsoft ActiveSync 4.5
jsem z disku MyFlashDisk smazal navigaci DYNAVIX a nahrál tam nové menu a navigaci Primo


Úpravou v souboru ShellDisk/Shell/APShell.ini nyní spouštím místo původní navigace upravené menu mobileNavigator.exe
[Navigation]
Path=\MyFlashDisk\menu\mobileNavigator.exe


Pro upgrade na novější verzi Dynavix 9 je to v souboru
\ShellDisk\Shell\shell_daemon.cfg
a menu se v tomto případě spouští z karty
dynavixLocation.SDMMC = \SDMMC\Menu\mobileNavigator.exe



Pro Dynavix Nano od Mountfieldu:
+ citlivý přijímač GPS
+ můžete si dokoupit externí přijímač RDS-TMC

Pro navigaci z Dealextreme:
+ větší 5" displej
+ rychlejší procesor (výkonu přes 400 Mips)
+ po resetu zustanou hodnoty v registru windows


23 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Dobrý den, mám stejnou navigaci a zajímalo by mě, jaké menu máte použité po odstranění Dynavixu (váš obrázek z textu)? Pěkná plocha, ikony, ukazatel stavu baterie, času, vypnutí PNA... MioPocket je sice zajímavý, ale pro mé účely zbytečně rozsáhlý. Děkuji za odpověď.

LL řekl(a)...

to menu mám nejspíš z nějakého ruského fóra, stáhni z
http://uloz.to/5737667/menu.zip
v PC se odzkouší úpravou .ini souborů a spuštěním SysInfo32.exe,
v navigaci se spouští menu/mobileNavigator.exe

Jana řekl(a)...

Dobrý den, jak mám přeinstalovat navigaci dynavix z mounfieldu, aby tam bylo možno přehrávat hudbu a video(tedy pokud to lze). Aktualizovala jsem na Dynavix 9. Potřebovala bych nějaký podrobnější návod. Děkuji:)

LL řekl(a)...

Dobře, do dvou dnů vypotím nějaký polopatistický postup :-)

Vladimír Cejvik Blek řekl(a)...

Zkoušel jsem TCMD (tcmdpocketarm.exe i tcmdwince.exe) na Dynavix 9 delta II, ale MS ASync je ukáže, ale při instalace (zkoušel jsem ruzná umístění) mi napíše "Soubor nelze zkopiírovat. Zkontrolujte....". Nevíte jak na to?

LL řekl(a)...

Do GPS se neinstaluje (tcmdpocketarm.exe je instalace), ale jen kopírují soubory ručně vybalené z .cab nebo zkopírované po instalaci z PDA. Nahraj si tc.exe z http://www.dukovany.cz/prg/wince/blaupunkt_unlock.zip

Unknown řekl(a)...

Dobrý den, potřeboval bych prosím nutně poradit - nainstaloval jsem si do DYNAVIX NANO 9 - MIOPOCKET 4.0 vše zádnilvě proběhlo v pořádku , uvodni instalalce se dokončila , ovšem po restartu vždy na začátku btovani vyskočila hlaška: Fatal application error: Appicatinon TaskMgr.exe has performed an illegal operation a bude zavrena , kdyz jsem nic nedelal tak najel MIOPOCKET, toto se vždy opakovalo s tím , že nekdy se ten fatal error týkal zase jine aplikace , až nakonec vyskočilo Fatal application error: Appicatinon services.exe has performed an illegal operation.. Program:Services.exe
EXCEPTION:0xC000001C
ADRESS:8C013C1C
K pocitaci se muzu pripojit pres ActiveSync, složky vidim- jen už mi nenajede nic ani miopocket a ani Dynavix navigace a nejde dale nic delat , krom nabijeni , nebo upravy slozek . Mohl by mi nekdo popsat , jak odstranit onen problem ? dekuji , nebo jak odinstalovat MIOPOCKET?

LL řekl(a)...

Miopocket netřeba odinstalovávat, stačí nespouštět MioAutorun.exe.
Takže nahrát zpět původní soubor
\ShellDisk\Shell\shell_daemon.cfg
nebo v něm aspoň nespouštět to MioAutorun.exe.

Unknown řekl(a)...

Dobrý den , děkuji za odpověď ..Ano to jsem si také myslel, takže jsem vrátil orig. Shell_daemon.cfg,ale zaseknu se stále na Fatal application error: Appicatinon services.exe has performed an illegal operation. - toto vyskočí na úvodní obrazovce - bílé s nápisem DYNAVIX a pokud dam OK uz se nepřipojím k počítači (jen jde nabíjení), pokud na to okínko nekliknu , tak se naštěstí k počítači přes Active Sync připojím.

Tomáš řekl(a)...

Zdravím,

nejde mi spustit Dynavix Nano - zobrazí se logo a hláška:
FATAL ERROR
src/config/config.cpp(299)Config
Do you want to EXIT now?

Natahal jsem několik aplikací, Navigon, Smartmaps apod., fungovalo v pohodě, ale potom, co jsem nainstaloval Dynavix 9, tak je tahle chyba.
A po kliknutí na OK se zobrazí:
PND_DYNAVIX.EXE has performed an illegal operation...

Bohužel soubory zálohovaný nemám.
Nevíte někdo jak udělat kompletní reset?

FOX1959 řekl(a)...

ZDRAVÍM,
PROSÍM O POPIS POSTUPU JAK AKTIVOVAT V DYNAVIX NANO MOUNTFIELD PŘEHRÁVAČ MP3 + VIDEA.
JSEM STŘEDNĚ POKROČILÝ UŽIVATEL PC.
PŘEDEM DĚKUJI, MOŽNO POSLAT NA E-MAIL: liska.jiri@seznam.cz
FOX1959

FOX1959 řekl(a)...

ZDRAVÍM,
PROSÍM O POPIS POSTUPU JAK AKTIVOVAT V DYNAVIX NANO MOUNTFIELD PŘEHRÁVAČ MP3 + VIDEA.
JSEM STŘEDNĚ POKROČILÝ UŽIVATEL PC.
PŘEDEM DĚKUJI, MOŽNO POSLAT NA E-MAIL: liska.jiri@seznam.cz

LL řekl(a)...

editací (třeba v www.pspad.com/cz) souboru ShellDisk/Shell/APShell.ini
konkrétně přepsat 0 na 1 u položek:
[CustomizeEnt]
EnableMusic=1
EnableVideo=1

FOX1959 řekl(a)...

DÍKY ZA INFO - TO JSEM PŘEPSAL, ALE PŘESTO, ŽE V SOUBORU NAVIGACE JE PŘEPSÁNO, NIC NENABĚHNE ANI PO NĚKOLIKA RESTATECH - MÁM DYNAVIX 9.
FOX

LL řekl(a)...

bohužel v DYNAVIX 9 už blokujou ty přehrávače, takže zbývá
úprava shell_daemon.cfg a dohrání vlastního menu (a tedy přehrávačů)
dynavixLocation.SDMMC = \MyFlashDisk\Menu\Menu.exe
dynavixLocation.noSDMMC = \MyFlashDisk\DYNAVIX\PND_DYNAVIX.EXE
Pokud vyndáš kartu nastartuje Dynavix 9, pokud kartu necháš spustí se menu.exe

FOX1959 řekl(a)...

DÍKY ZA INFO.
UŽ JSEM NA TUTO NAVIGACI ZANEVŘEL.
MAPY ORIGINÁL STARÁ VERZE, NOVÉ NA STAŽENÍ POUZE PLACENÉ (JSEM INVALIDNÍ DŮCHODCE).
POKOUŠEL JSEM SE DLE NĚKOLIKA POSTUPŮ NA RŮZNÝCH FORECH NAINSTALOVAT IGO8, ALE VŽDY TO DOPADLO ŠPATNĚ A HORKO TĚŽKO JSEM DOSTAL NAVIGACI DO PŮVODNÍHO STAVU.
NEKOMPATIBILNÍ MAPA IGO8 (ROZLIŠENÍ,...)

Radek řekl(a)...

Dobrý den,

je možné dát igo také do navigace dynavix nano 10? Všude jsou návody na dynavix 8, 9, ale desítka nikde. Máte s tím nějaké zkušenosti a mohl mi poradit.
Díky
Radek

LL řekl(a)...

IGO lze spouštět místo původní navigace nebo přehrávače.
Do zařízení nakopírovat iGO8 (bez složky Content) a přejmenovat
igo.exe na STARTER.EXE nebo voPlayer.exe (předtím udělat zálohu přepisovaných souborů).
navigace STARTER.EXE je ve složce MyFlashDisk/DYNAVIX
přehrávač voPlayer.exe je ve složce ShellDisk/VideoPlayer

Složku Content nakopírovat do složky: MyFlashDisk
a nastavit v sys.txt cestu:
[folders]
content="MyFlashDisk/Content"

Jozef řekl(a)...

Dobrý deň
Chcel som si stiahnúť menu z uvedenej adresy /uloz.to/. Bohužiaľ,už to tam nie je. Chcem poprosiť o obnovenie.

LL řekl(a)...

Zkuste http://uloz.to/xoAXVn7/menu480x272-myflashdisk-zip

Tako3 řekl(a)...

Nedaju sa vsetky tie menu odstranit a nehat len cisty windows ?

LL řekl(a)...

Čistý windows:
Místo mobileNavigator.exe spustit explorer.exe

kejpex řekl(a)...

Chválím za to jak postupně vyvíjíte můj hack Dynavixu